Projekty MIKOŁAJSKAstudio wielokrotnie gościły na łamach magazynu Czas na Wnętrze, obie panie - Krystyna i Ida często służą nam swoimi eksperckimi radami. Nic zatem dziwnego, że noszą tytuł Ambasadorek marki Geberit. Są bowiem nad wyraz konsekwentne, ale także umieją przekonać innych do swoich wizji, tworząc eleganckie i ponadczasowe wnętrza idealnie spełniające potrzeby użytkowników.

Jakie warunki musi spełniać firma, jakie wartości reprezentować, by zdecydowały się Panie pełnić zaszczytną, ale jednak odpowiedzialną rolę jej Ambasadorek?

Kilkukrotnie miałyśmy propozycje bycia ambasadorkami różnych marek, jednak nie spełniały one naszych kryteriów i postanowiłyśmy nie podejmować z nimi współpracy. Musimy dobrze znać produkty danej firmy, od dawna je stosować i mieć wyrobioną bardzo pozytywną opinię o ich jakości oraz o ogólnej współpracy z marką. Tak właśnie jest z Geberitem.

Geberit AquaClean Tuma to kompaktowe urządzenie, które potrafi wszystko. www.geberit.pl

Czy w realizacjach Pań projektu są produkty marki Geberit? Dlaczego to na nie się Panie decydujecie?

W naszych projektach najchętniej stosujemy toalety myjące - od zamontowania w naszym biurze modelu AquaClean Mera stałyśmy się ich fankami. Cenimy niezawodność produktów Geberit, ich prosty, elegancki i niezobowiązujący design wpisujący się we wnętrza o różnym charakterze - od industrialnych, surowych, przez proste, współczesne, po nieco bogatsze w swojej stylistyce. W takim kontekście idealnie sprawdza się Geberit Sestra.

Subtelne kontury na powierzchni brodzika sprawiają, że Geberit Sestra idealnie imituje naturalny kamień i zabezpiecza przed poślizgnięciem się pod prysznicem.

Hasło marki brzmi: "Lepsza łazienka, lepsze życie". Czy zgadzacie się Panie z taką tezą?

łazience spędzamy sporo czasu i zwłaszcza dla osób zabieganych są to krótkie chwile spędzane tylko we własnym towarzystwie. Te kilkanaście czy kilkadziesiąt minut dziennie, kiedy oprócz czynności higienicznych możemy się zrelaksować, warte jest odpowiedniego zaaranżowania łazienki, tak aby jej wystrój sprzyjał dobremu samopoczuciu.

Jak Panie sądzą, jaka będzie łazienka przyszłości? Na jakie rozwiązania będziemy wkrótce stawiać?

Już teraz głównym kierunkiem projektowania jest traktowanie nawet małej łazienki jako domowego SPA, miejsca wyciszenia, nie tylko pomieszczenia związanego z higieną ciała. Ten nurt będzie się rozwijał. Trzeba także odnotować, że mieszkania w dużych miastach są coraz droższe, co powoduje, że wszyscy stają na głowie, aby łazienki były prawdziwie kompaktowe, zachowując przy tym maksymalną funkcjonalność. Zatem na pewno pojawią się kolejne udoskonalenia w tej dziedzinie.

Jak zmieniają się oczekiwania klientów odnośnie łazienek i na ile marka Geberit je spełnia?

Już dawno minęły czasy, kiedy łazienka była najmniej istotną pod względem estetycznym częścią mieszkania. Wręcz przeciwnie, od kilkunastu lat klienci pytają przede wszystkim nie o projekt kuchni czy salonu, ale właśnie łazienki. Szczególnie w tym pomieszczeniu nasi klienci cenią sobie prosty design, który dzięki czystej formie… kojarzy się z czystością. Takie właśnie są niezawodne produkty marki Geberit.

 

 

Autor
Piękne wnętrza i niestandardowe rozwiązania. Wywiad z Krystyną i Idą Mikołajskimi
Anna Grużewska
Dziennikarka, redaktorka, miłośniczka designu i malarstwa. Skończyła warszawską ASP i Wydział Dziennikarstwa UW. Redaktor naczelna magazynu Czas na Wnętrze. Ogląda sesje,...